• Totaal aantal beoordelingen 1291 Geef uw mening
  • Totaal score 9,2
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 95% afgelopen 12 maanden
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8

05-01-2014
Wilma Teunissen-Jansen, Wijchen
8,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 8
  • Service 9
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 7

03-01-2014
Chris Janssen, Overasselt
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 8
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9

27-12-2013
Harry Dillerop, Nijmegen
8,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 7

Correcte klant behandeling en goed advies.

19-12-2013
Anoniem,
8,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8

19-12-2013
Bart, Nijmegen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 10

Ik ben er voor uitlezen van foutmelding gegaan. Ik kreeg deskundig en eerlijk advies.

18-12-2013
Anna, Nijmegen
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 10

Prima service, snel resultaat (wordt direct geholpen), goede prijsstelling.

18-12-2013
Rob Timmermans, Wijchen
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 9

18-12-2013
Nadia, Nijmegen
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9

12-12-2013
Leon de waal, Wijchen
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 9

Daar wordt regelmatig mijn auto gerepareerd en gecontroleerd.

12-12-2013
Iryna Karymava, Boxmeer
8,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8

12-12-2013
Peter Coolen, Wijchen
7,0

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Gemiddeld 7
  • Service 6
  • Deskundigheid 7
  • Prijs/kwaliteit 7

09-12-2013
Erwin Westerbeek, Wijchen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 9

Goede snelle service. Vriendelijke en vakbekwame mensen

08-12-2013
Maarten van den Broek, Wijchen
8,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8

Paul en zijn team staan altijd klaar voor me, in 2002 een ford sierra gekocht bij Paul, heerlijke auto ik voelde me de koningin in die auto, daarna een fiat punto bij Paul gekocht en daar rij ik nog in

03-12-2013
Desiree rox, Nijmegen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 10

02-12-2013
Lin de Rooij, Nijmegen
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 10

28-11-2013
Jennifer Verhoeff, Rotterdam
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9

27-11-2013
Miriam Bunschoten, Beuningen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 10

KWALITATIEF ZIJ ZE ECHT GOED EN WAT BETREFT GEDULD EN UITLEG AAN KLANTEN ZIJN ZE BESTE VAN NEDERLAND.IK BEN KLANT ALL 14 JAAR EN ALTIJD MET PLEZIER GA IK DAAR NAR TOE.ALLE MONTEURS ZIJ HOOG OPGELEID EN ZE HEBBEN VEEL ERVARING. DIREKTUUR PAUL WILTING ZORG DAT ALLES PRIMA FUNKCIONEERD. IK BLIJF DAAR MIJN AUTO ONDERHOUDEN EN IK RAAD DIT BEDRIJF AAN ALLE KENNISSEN

25-11-2013
ADMIR SILAJDZIC, ZUIL 63
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 8
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9

Korte lijnen, dienstverlenende opstelling (meedenken in oplossingen, \"passend bij de portemonnee van de klant\"); altijd \'gaan voor kwaliteit\'; soepel tussendoor helpen van kleine reparaties. Dit laatste leidt er soms toe, dat de vaste afspraken iets op de dag opschuiven; in dat geval is het handig om daar tijdig even (telefonisch) over te communiceren. De betrokkenheid met de klant en de aandacht voor (technische deel van) het werk levert altijd een goed gevoel op. Daarbij wordt de openheid en eerlijkheid die getoond wordt op hoge prijs gesteld. Kortom: een betrouwbare partner in mobiliteit.

23-11-2013
Ed Jissink, Beuningen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 10

Zeer persoonlijk , en doen er alles aan om je te helpen zonder je er onnodig onder te trekken qua kosten. ik ben zeer tevreden.

20-11-2013
Frank Sanders, Wijchen
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 8
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9

Vooral een eerlijk bedrijf. Ze proberen met je mee te denken wanneer je wat krap in het geld zit en je hoeft nooit bang te zijn om opgelicht te worden. Meerdere familieleden komen hier ook.

20-11-2013
Miriam Hartelo, Berg en Dal
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9

20-11-2013
Oomke bouman, Escharen
9,0

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9

20-11-2013
Oomke bouman, Escharen
5,0

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Gemiddeld 5
  • Service 5
  • Deskundigheid 5
  • Prijs/kwaliteit 5

18-11-2013
Gerrie van Rooij, Homberg 29-44